U portu più grande di l'India, u portu di Nawasheva, hà pigliatu finu à 122 containeri di carica da a Cina.fermoir de récipients )
U mutivu datu da l'India per a sequestra era chì questi cuntenituri eranu suspettati di cuntenenu fuochi d'artificiu pruibiti, prudutti elettronici, microchips è altri contrabandi da a Cina.
L'importatori di certi cuntenituri anu ricivutu avvisi di liberazione è ricivutu e merchenzie (contenitori di almacenamentu di fastener)
Hè infurmatu chì i 122 cuntainer sequestrati è investigati sta volta sò da una nave cuntainer chjamata "Wan Hai 513" spedita da Wan Hai. I cuntenituri cuntenenu carichi falsamente dichjarati da a Cina, cumpresi i microchip, ma i dettagli ùn sò micca chjaru.
U prugressu di l'inchiesta ùn hè micca chjaru è i funzionari ùn anu micca divulgatu u portu specificu induve i cuntenituri sò stati caricati. Tuttavia, fonti indicanu chì l'impurtatori di certi cuntenituri anu ricivutu avvisi di liberazione è ricevutu a merchenzie.
A gestione di u terminal di merci portu hà arrestatu i cuntenituri in i so locali è hà inviatu informazioni dettagliate, cumprese dichjarazioni doganali, valutazioni è statutu di ispezione, à l'Unità di Intelligenza Doganale (CIU) per e-mail.
Tuttavia, a spedizione duverà sempre esse monitorata 24 ore à 24, 7 ghjorni à ghjornu è assicurassi chì ferma sottu supervisione finu à più struzzioni.
In marzu di questu annu, l'India hà pigliatu ancu un lotto di merchenzie d'esportazione chinesi. I dogani indiani anu interceptatu una nave diretta per u Pakistan da a Cina in u portu Navasheva di Mumbai è hà pigliatu una carica, anu dettu i funzionari.
Hè infurmatu chì u portu di Nhava Sheva hè unu di i porti impurtanti in l'India chì gestisce u cummerciu di cuntainer è hè u sicondu portu più occupatu dopu Mundra Port. Nhava Sheva hà fattu un iniziu forte per l'annu finanziariu 2024-25, cù un throughput in April in crescita di 5,5% annu à circa 551,000 TEU, secondu l'ultimi dati portu.
Chì causa un gran numaru di spedizioni per esse ritardate? (cumpagnia di fasteners)
Siccomu u voluminu di cuntenituri cuntinueghja à aumentà, u Terminal Navasheva face spessu ritardi in l'entrata è l'uscita di a carica. Ricertamenti, i dirigenti di l'imprese di rimorchiu anu manifestatu seria preoccupazione per a congestione è e lunghe linee in pile portu.
Di fronte à sta sequestra senza precedente à grande scala di carichi di container, l'industria predice chì questu portarà à ispezioni intensificate è liberazione lenta di carichi chì arrivanu in altri porti maiò in India, risultatu in un gran numaru di ritardi di carichi.
Tempu di post: May-22-2024