Israele: Contrattaccu in natura! (canne filettate)
Dopu chì a Turchia hà publicatu una dichjarazione restringendu u cummerciu cù Israele, u Ministru di l'Affari Esteri israelianu Katz hà annunziatu ch'ellu pigliarà contramisuri contr'à e sanzioni di Turchia. Katz hà publicatu una dichjarazione in u stessu ghjornu dicendu chì Israele ùn cundonerà micca a "violazione unilaterale di l'accordu cummerciale" da a Turchia è pigliarà contramisure uguali contr'à Turchia. I media israeliani anu citatu u ministru turcu di l'Affari Esteri Fidan chì hà dettu chì Israele hà rifiutatu a dumanda di Turchia di scaccià i suministri di succorsu in a Striscia di Gaza. In risposta, Turchia hà da piglià misure contr'à Israele.
A Francia minaccia di impone sanzioni à Israele (studbolt)
Sicondu Reuters, u Ministru di l'Affari Esteri francese, Stephane Séjourne, hà dettu chì Israele deve esse pressatu è e sanzioni ponu ancu esse imposte per furzà à apre i passaghji di e fruntiere per permette à l'aiutu di ghjunghje à i Palestiniani in Gaza.
Sicondu i rapporti, Séjourne hà dettu à France Internationale Radio è à France 24: "I mezi influenti devenu esse pigliatu. Ci hè parechje manere - finu à e sanzioni - per permette à l'aiutu umanitariu di passà per i punti di cuntrollu ".
Ellu disse: "A Francia hè stata unu di i primi paesi à prupone chì l'Unione Europea impone sanzioni à i coloni israeliani chì commettenu viulenza in Cisjordania. Se necessariu, continueremu à luttà per Israele per apre (passaghji di fruntiera) per l'aiutu umanitariu ".
L'ONU hà avvistatu chì almenu un quartu di a pupulazione in a Striscia di Gaza hè attualmente à l'orlu di a carestia, è se ùn hè micca pigliatu l'azzione puntuale, a carestia à grande scala hè "quasi inevitabbile". Ricertamenti, parechji paesi, cumpresu u Giordanu è l'Egittu, anu sbarcatu suminatu in a Striscia di Gaza.
Gran Bretagna è i Stati Uniti anu annunziatu sanzioni contr'à l'Iran! (barra di filu)
Inoltre, i guverni britannichi è americani anu publicatu dichjarazioni u 18, annunziendu sanzioni à parechji individui è entità iraniani in risposta à i recenti attacchi di ritorsione di l'Iran contr'à Israele.
U guvernu britannicu hà dettu in una dichjarazione chì u Regnu Unitu hà impostu sanzioni à sette individui iraniani è sei entità. E sanzioni sò un pacchettu di misure coordinate cù i Stati Uniti, destinate à aumentà ulteriormente e sanzioni à i principali attori in l'industria di droni è missili iraniani è "limità a capacità di l'Iran di minà a stabilità regiunale".
E sanzioni includenu interdizioni di viaghju è congelazione di l'assi nantu à e persone pertinenti, è a congelazione di l'assi nantu à entità pertinenti.
In u stessu ghjornu, u Dipartimentu di u Tesoru di i Stati Uniti hà publicatu una dichjarazione dicendu chì u guvernu di i Stati Uniti hà annunziatu sanzioni à 16 individui è duie entità implicate in u prughjettu di drone di l'Iran, cinque cumpagnie implicate in l'industria siderurgica iraniana è una cumpagnia di vitture iraniana, è hà pigliatu un novu cuntrollu di l'esportazione. misure contr'à l'Iran.
U presidente di i Stati Uniti Biden hà publicatu una dichjarazione u stessu ghjornu dicendu chì u scopu di sta ronda di sanzioni hè di rende l'Iran rispunsevule per i so recenti attacchi à Israele. L'obiettivi di e sanzioni includenu i dirigenti è l'entità assuciate à u Corpu di a Guardia Rivoluzionaria Islamica di l'Iran, u Ministeru di a Difesa di l'Iran, è i prughjetti di missili è droni di u guvernu iranianu.
Tempu di post: Apr-30-2024