I rondelle piatte M30 sò principarmenti aduprate per aumentà l'area di cuntattu trà viti o bulloni è connettori, sparghjendu cusì a pressione è impediscendu chì i connettori sò danati per via di una pressione locale eccessiva. Stu tippu di lavatrice hè largamente utilizatu in parechje occasioni induve sò necessarie cunnessione di fissazione, cum'è a fabricazione di l'equipaggiu, a machina di l'ingegneria, a macchina agricula, a trasmissione è a distribuzione di energia, a custruzzione, i navi è altri campi.
Specificazioni di lavapiatti m30
E specificazioni specifiche di lavapiatti m30 sò i seguenti: u diametru massimu esterno hè 56 mm è u grossu nominale hè 4 mm. Sò generalmente usati in cungiunzione cù bulloni o noci, rispondenu à i standard DIN 125a, sò fatti di azzaru di carbone, è sò trattati in superficia cù galvanica di zincu blu è biancu per furnisce una migliore resistenza à a corrosione.
Usi di lavapiatti m30
I lavapiatti M30 sò largamente usati è sò cumunimenti truvati in campi industriali è civili cum'è a fabricazione di l'equipaggiu, a machina di l'ingegneria, a macchina agricula, a trasmissione è a distribuzione di energia, a custruzzione è i navi. Sò usati per riduce l'attrito, impediscenu a fuga, isolà, impediscenu l'allentamentu o disperse a pressione per assicurà a stabilità è a sicurità di a cunnessione.
Tempu di pubblicazione: 21-oct-2024