U fabricatore di fasteners (ancore / bulloni / viti...) è elementi di fissazione
dfc934bf3fa039941d776aaf4e0bfe6

U Messicu hà aumentatu i tariffi d'importazione nantu à 392 articuli, u 90% di i prudutti finu à u 25%

U 15 d'aostu di u 2023, u presidente di u Messicu hà firmatu un decretu, à partesi da u 16 d'aostu, per l'allevamentu di l'acciaio (materie prime di fastener), aluminiu, prudutti di bambù, gomma, prudutti chimichi, oliu, sapone, carta, cartone, prudutti di ceramica, vetru Tariffe di a nazione più favurita nantu à una larga gamma di impurtazioni, cumprese l'equipaggiu elettricu, strumenti musicali è mobili.

U decretu aumenta i dazi d'importazione applicabili à 392 voci tariffarii. Quasi tutti i prudutti in queste linee di tariffu sò oghji sottumessi à l'impurtanza di u 25%, è solu certi tessili seranu sottumessi à u duvere di 15%. Questa mudificazione di a tarifa di a tarifa d'importazione hè entrata in vigore u 16 d'Aostu di u 2023 è finisce u 31 di lugliu di u 2025.

 

Cura di fabbrica di fasteners Quali prudutti anu daziunamentu anti-dumping?

Riguardu à i prudutti cù i diritti anti-dumping elencati in u decretu, l'acciaio inox da a Cina è Taiwan; piatti laminati à friddu da a Cina è a Corea; azzaru pianu rivestitu da a Cina è Taiwan; L'impurtazioni cum'è i tubi d'acciaio di cucitura seranu affettati da questa crescita di tariffu.

U decretu hà da affettà e relazioni cummerciale è u flussu di merchenzie trà u Messicu è i so partenarii cummerciale non FTA, i paesi è e regioni più affettati cumpresi Brasile, Cina, Taiwan, Corea di u Sud è India. In ogni casu, i paesi cù quale u Messicu hà un accordu di cummerciu liberu (FTA) ùn sò micca affettati da u decretu.

tariffi d'importazione, tariffa doganale, tariffa cummerciale, tariffi di sezione 301, codice di tariffu persunalizata

Quasi 92% di i prudutti sò sottumessi à 25 tariffi. Chì prudutti sò più affettati, cumpresi fasteners?

Quasi 92% di i prudutti sò sottumessi à 25 tariffi. Quali prudutti sò più affettati, cumpresufasteners?

Sicondu statistiche pertinenti publicate da l'Amministrazione Generale di Dogana di u mo paese, l'esportazioni di merchandise di a Cina in Messico aumenteranu da US $ 44 miliardi à US $ 46 miliardi in 2018 à US $ 46 miliardi in 2021, à US $ 66,9 miliardi in 2021, è più aumenteranu à US $ 77,3. miliardi in 2022; In a prima mità di u 2023, u valore di l'esportazioni di merchandise di a Cina à u Messicu hà superatu 39,2 miliardi $. Comparatu cù e dati prima di 2020, l'esportazioni anu aumentatu da quasi 180%. Sicondu u screening di dati doganali, i 392 codici fiscali elencati in u decretu messicanu implicanu un valore d'esportazione di circa 6,23 miliardi di dollari americani (basatu nantu à e dati in 2022, cunziddi chì ci sò certe differenzi in i codici doganali di Cina è Messicu, l'attuale a quantità affettata ùn pò esse precisa per u mumentu).

Frà elli, l'aumentu di a tarifa d'impurtazione hè divisa in cinque livelli: 5%, 10%, 15%, 20% è 25%, ma quelli chì anu un impattu sustanziale sò cuncentrati nantu à "parabrisa è altri accessori per u corpu sottu l'articulu 8708" (10% ), "tessili" (15%) è "metalli di base in acciaio, rame è aluminiu, gomma, prudutti chimichi, carta, prudutti ceramichi, vetru, materiali elettrici, strumenti musicali è mobili "(25%) è altre categurie di prudutti.

I codici fiscali 392 implicanu un totale di 13 categurie di e categurie di tariffu doganali di u mo paese, è i più affettati sò "prudutti d'azzaru", "plastiche è gomma", "equipaggiu di trasportu è parti", "tessili" è "articuli varii di mobili". Queste cinque categurie cuntaranu 86% di u valore di l'exportazione totali à u Messicu in 2022. Queste cinque categurie di prudutti sò ancu e categurie di produttu chì anu vistu una crescita significativa in l'espurtazioni di a Cina à u Messicu in l'ultimi anni. Inoltre, l'apparecchi meccanichi, u ramu, u nichel, l'aluminiu è altri metalli di base è i so prudutti, scarpi è cappelli, ceramica di vetro, carta, strumenti musicali è parti, chimichi, pietre preziose è metalli preziosi anu ancu aumentatu à varii gradi paragunatu à 2020.

Pigliendu l'esportazione di u mo paese di pezzi d'auto in Messico per esempiu, secondu statistiche incomplete (i tariffi trà Cina è Messicu ùn currispondenu micca cumplettamente), trà i 392 codici fiscali aghjustati da u guvernu messicanu sta volta, i prudutti cù codici fiscali ligati à l'industria di l'automobile in u 2022, l'esportazioni di a Cina à u Messicu anu cuntatu 32% di l'espurtazioni totali di a Cina à u Messicu quellu annu, righjunghjendu 1,962 miliardi $; mentre chì l'esportazioni di prudutti di l'automobile simili in Messico in a prima mità di u 2023 hà righjuntu US $ 1,132 miliardi. Sicondu l'estimi di l'industria, a Cina exportarà una media di 300 milioni di dollari in pezzi d'auto in Messico ogni mese in u 2022. Questu hè, in 2022, l'esportazioni di pezzi di l'auto di a Cina in Messico supere i 3,6 miliardi di dollari. A diffarenza trà i dui hè principarmenti perchè ci sò sempre un numeru considerableu di numeri d'impositu di i pezzi d'auto, è u guvernu messicanu ùn li hà micca inclusu in u scopu di l'aumentu di i tassi d'impurtazione sta volta.

Strategia di supply chain (friendshoring)

Sicondu statistiche doganali chinesi, l'elettronica, a machina industriale, i veiculi è e so parti sò i principali prudutti impurtati da u Messicu da a Cina. Trà elli, u ritmu di crescita di i veiculi è di i so prudutti di ricambiu hè più tipicu, cù un incrementu annu di 72% in 2021 è un incrementu annu di 50% in 2022. Da a perspettiva di i prudutti specifichi , L'esportazione di a Cina di veiculi di merci (codice doganale di 4 cifre: 8704) à u Messicu aumenterà da 353,4% annu in annu in 2022, è aumenterà da 179,0% annu in annu in 2021; Un aumentu di 165,5% è un incrementu annu di 119,8% in 2021; chassis di veiculi mutori cù mutori (codice doganale à 4 cifre: 8706) un aumentu annu di 110,8% in 2022 è un aumentu annu di 75,8% in 2021; eccetera.

Ciò chì deve esse vigilante hè chì u decretu di u Messicu nantu à l'aumentu di i tariffi d'impurtazione ùn hè micca applicatu à i paesi è e regioni chì anu firmatu accordi cummerciale cù u Messicu. In un certu sensu, stu decretu hè ancu l'ultima manifestazione di a strategia di a catena di supply chain "friendshoring" di u guvernu americanu.


Tempu di Postu: Aug-28-2023
  • Previous:
  • Next: