1. L'Amministrazione Generale di a Dogana hà implementatu misure cum'è rilassate u limitu di tempu per e dichjarazioni di traspurtamentu di trasfurmazioni profonde in u cummerciu di trasfurmazioni. (Per mezu di u pruduttu Bolt)
L'Amministrazione Generale di e Dogane hà publicatu u "Annunziu annantu à l'implementazione di misure per rilassate u limitu di tempu per a Dichjarazione di Trasferimentu di Trattamentu Profondu in u Cummerciu di Trattamentu", chì dice chì se un metudu di dichjarazione centralizzata hè utilizatu per trattà l'affari di traspurtamentu di trasfurmazioni profonde, l'imprese duveranu verificà è annotate a lista di traspurtamentu di trasfurmazioni prufonda di u mese precedente prima di a fine di ogni mese. e forme di dichjarazione doganale per a dichjarazione centralizzata.
Testu cumpletu di uligame:
http://www.customs.gov.cn/customs/302249/2480148/5494187/index.html
2. Nova pulitica di pilotu di certificazione 3C per l'equipaggiu di tecnulugia di l'informazioni impurtati. (Barra filettata Ss)
L'Amministrazione Statale per a Regulazione di u Mercatu è l'Amministrazione Generale di e Dogane anu publicatu recentemente un annunziu chì decide di implementà a certificazione obbligatoria di u produttu (certificazione CCC) per l'equipaggiu di tecnulugia di l'informatica impurtata da e zone pilota (campu di applicazione: Shanghai, Guangdong, Tianjin, Fujian, Beijing Pilot Free). Zona di Cummerciu è Portu di Liberu Cummerciu di Hainan) Richiede l'aghjustamenti. Per l'equipaggiu di tecnulugia di l'informazioni in u scopu di a certificazione CCC impurtata in i zoni piloti, u cliente di certificazione pò aduprà un metudu di valutazione d'autodichiarazione per dimustrà chì u pruduttu hè conforme à i standard di cumpatibilità elettromagnetica di a certificazione CCC quandu dumanda a certificazione CCC.
Annunciu originale:
https://www.cnca.gov.cn/zwxx/gg/lhfb/art/2023/art_8e57674ae0e64258a3ef8f9679cfa1ee.html
3. Cancellazione di questioni di registrazione per l'imprese chì dumandanu un certificatu d'origine cù u Cunsigliu per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale (Anchor Fastener Chimica)
Per implementà e pulitiche ecunomiche è cummerciale straniere naziunali, ottimisate ulteriormente l'ambiente cummerciale è prumove u sviluppu di alta qualità di u cummerciu esteru, à partesi da u 1 di nuvembre di u 2023, u Cunsigliu Chine per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale è e so agenzie di visa lucali. annulerà l'arregistramentu è l'archiviazione di l'imprese in u paese d'origine, è e novi cumpagnie applicàranu à u Cunsigliu Chine per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale U Certificatu d'Origine deve esse presentatu cù una Dichjarazione (Cunzigghiu Chine per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale d'Origine). Prucessu di sottumissione di dichjarazioni.docx). L'accordi specifichi sò i seguenti:
1. Per l'imprese chì anu cumpletu l'arregistramentu di l'operatori di u cummerciu esteru, u metudu di registrazione "dui certificati in unu" resta invariatu. L'imprese ponu utilizà direttamente u codice di creditu suciale unificatu per accede à u Cunsigliu Chine per a Promozione di u Sistema di Visa in linea di u Certificatu d'Origine di u Cummerciu Internaziunale è dumandà un certificatu d'origine senza presentà una "Dichjarazione".
2. Per l'imprese chì ùn anu micca cumpletu a registrazione di l'operatore di cummerciale straneru è ùn anu micca registratu l'impresa d'origine cù u Cunsigliu Chine per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale, anu da mandà una "Dichjarazione" cumpleta è precisa (statement.docx) à a visa d'origine. agenzia di u Cunsigliu Chine per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale prima di dumandà un certificatu d'origine. ) è materiali di supportu pertinenti, pudete dumandà un certificatu d'origine CCPIT.
4. Cina annuncia esenzione unilaterale di visa per 6 paesi (Fabbrica di viti autofilettanti in acciaio inox)
U 24 di nuvembre, u portavoce di u Ministeru di l'Affari Esteri Mao Ning hà annunziatu chì a Cina hà decisu di pruvà l'espansione di u scopu di i paesi unilaterali senza visa è di implementà una pulitica unilaterale senza visa per i titulari di passaportu ordinariu di sei paesi: Francia, Germania, Italia, Paesi Bassi, Spagna è Malasia. Da u 1 di dicembre di u 2023 à u 30 di nuvembre di u 2024, i titulari di passaporti ordinarii da i paesi sopra citati chì venenu in Cina per affari, turismu, visità parenti è amichi, è transitu per micca più di 15 ghjorni ponu entre in Cina senza visa.
5. I banche cintrali di a Cina è l'Arabia Saudita firmavanu un accordu bilaterale di scambiu di valuta (Drop In Wedge Anchor)
Cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Statu, u Bancu Populare Chine è u Bancu Centrale di l'Arabia Saudita anu firmatu recentemente un accordu bilaterale di scambiu di valute lucali. A scala di scambiu hè di 50 miliardi di yuan / 26 miliardi di riyal saudi. L'accordu hè validu per trè anni è pò esse allargatu cù l'accordu di e duie parti. U bancu cintrali hà dettu chì a creazione di un accordu bilaterale di scambiu di valuta trà a Cina è l'Arabia Saudita aiuterà à rinfurzà a cooperazione finanziaria trà i dui paesi, espansione l'usu di muniti lucali trà Cina è l'Arabia Saudita, è prumove a facilitazione di u cummerciu è di l'investimentu trà e duie parti. .
6. L'UE passa novi regulamenti per permette à quelli chì pensanu à viaghjà à l'area Schengen per dumandà una visa in linea (J Bolt M10)
U 13 di nuvembre, ora lucale, u Cunsigliu Europeu hà appruvatu novi rigulamenti in relazione à a digitalizazione di visa Schengen è hà creatu una piattaforma unificata di dumanda di visa Schengen in linea, rendendu cusì u futuru prucessu di dumanda di visa Schengen più còmuda.
U Cunsigliu Europeu hà dettu in una dichjarazione publicata in u stessu ghjornu chì, secondu a nova regulazione, l'UE hà da creà una piattaforma unificata di dumanda di visa Schengen in linea. Con poche eccezioni, i candidati à a visa Schengen ùn anu più bisognu di visità l'ambasciata o u cunsulatu di u paese Schengen, ma invece applicà per mezu di a piattaforma digitale. A Cummissione Europea hà digià dichjaratu chì a piattaforma hè prevista per inizià u sviluppu in u 2024 è esse messe in usu in u 2026. I candidati à a visa entreranu tutte l'infurmazioni pertinenti nantu à a piattaforma, caricanu copie elettroniche di documenti di viaghju è documenti di supportu, è paganu tariffi di visa. À u listessu tempu, u sticker di visa attuale serà rimpiazzatu da un codice à barre firmatu criptograficamente.
Hè infurmatu chì i novi rigulamenti entreranu in vigore u 20 ghjornu dopu chì sò publicati in u Gazzetta Ufficiale di l'Unione Europea. A data di implementazione specifica serà determinata dopu chì u travagliu tecnicu di a piattaforma di visa in linea è di visa digitale hè cumpletu.
7. L'India riviseghja alcuni standard per strumenti medichi è prudutti elettrici (Vite a testa esagonale)
L'Uffiziu di Standards Indiani (BIS) hà publicatu un cumunicatu annunziendu a revisione di certi dispositi medichi è standard di prudutti elettrici. I normi riveduti seranu implementati ufficialmente u 2 d'ottobre di u 2023, è i standard di implementazione precedenti saranu gradualmente abuliti.
8. L'India decide di impone dazi antidumping nantu à u vetru temperatu utilizatu in l'apparecchi domestici chinesi (halfen canale)
U 17 di nuvembre di u 2023, u Ministeru Indianu di Finanze è Revenue Bureau hà publicatu a notificazione N ° 17/2023-Customs (ADD), affirmannu chì accetterà i regulamenti di u Ministeru di u Cummerciu è di l'Industria Indianu u 28 d'Agostu 2023 per i prudutti originari o impurtati. da a Cina cù un grossu di 1,8 mm. Una raccomandazione anti-dumping affermativa finale hè stata fatta nantu à u Vetru Toughened per l'apparecchi domestici chì anu un grossu trà 1,8 MM à 8 MM è una superficie di 0,4 SqM o menu, è a decisione hè stata fatta à i prudutti di a Cina implicati in u casu sò sottumessi à i diritti anti-dumping. per un periudu di cinque anni, cù a quantità di l'impositu chì varieghja da US $ 0 à US $ 243/ton (per i dettagli di l'impositu, vede l'annunziu finale di stu casu). I codici doganali indiani di i prudutti implicati sò 70071900, 70072900, 70134900, 70139900, 70199000, 70200019, 70200029 è 70200029 è 70200090. I seguenti prudutti anti-dumping ùn sò micca aduprati in stu casu di vetru temperatu. vetru temperatu utilizatu per l'interruttori elettronichi è i pannelli di a piastra di l'interruttore, vetru curvutu di culore utilizatu per i lavatrici, utilizatu per i finestri a doppia vetrata (DGU) Vetru temperatu, vetru temperatu in forma di cupola, vetru temperatu scanalatu.
9. L'Indonesia impone tassi d'importazione supplementari à e biciclette, orologi è cosmetichi (Cumprate stub pin à l'ingrossu)
L'Indonesia impone tassi d'importazione supplementari nantu à quattru categurie di merchenzie per mezu di u Regolamentu N ° 96/2023 di u Ministeru di Finanze nantu à i Regolamenti Doganali, Accisi è Impositi per l'Importazione è l'Esportazione di Merchenzie in Consegna. Cosmetici, biciclette, orologi è prudutti d'acciaio sò stati sottumessi à tariffi d'impurtazione supplementari da u 17 d'ottobre 2023. I tariffi novi nantu à i cosmichi sò 10% à 15%; e novi tariffu nantu à e biciclette sò da 25% à 40%; i tariffi novi nantu à l'orologi sò 10%; è i tariffi novi nantu à i prudutti d'azzaru ponu esse sin'à 20%.
I novi rigulamenti esigenu ancu e cumpagnie di e-commerce è i fornituri in linea per sparte l'infurmazioni di merchenzie impurtate cù l'Amministrazione Generale di e Dogane, cumpresi i nomi di l'imprese è i venditori, è ancu e categurie, specificazioni è quantità di merchenzie impurtate.
I novi tariffi sò in più di i regulamenti tariffarii di u Ministeru di u Cummerciu in a prima mità di l'annu, quandu i tassi d'impurtazione di finu à u 30% sò stati imposti à trè categurie di merchenzie: calzature, tessili è borse.
10. Tailanda impone dazi anti-dumping nantu à i latti d'acciaio Wuxi è i platti d'acciaio stagnati ligati à a Cina (Barra a doppia filettatura)
U 25 d'ottobre di u 2023, a cità di New York in l'anni 1990, a prima di u so tipu in u mondu, hè stata a prima di u so tipu和欧盟的无锡钢板(泰语: สินค้ินค้านูงานูจานููภ锡钢板ุบหรือเคลือบด วยโครเมียมทั้งชนิด เปม้วนและไม่เป็น Steel, Tin Free Steel (Tin Free Steel) hè un materiale d'altu rendiment, u CIF (CIF) hè un pruduttu d'altu rendiment, d'altu rendiment 4,5 3,6%~% 3,6%~% 3,6%~. , 18,52% (virgolette caru) hè publicatu in u 2023 u 13/11/2
U 25 ottobre di u 2023, a cità di New York City in l'anni 1990, a cità di New York City, a cità di New York City. Grazie per avè lettu i fiocchi di neve è i fiocchi di neve in u boscu ั้ง Lamine d'acciaio placcate o rivestite cù stagnu in bobine è senza bobine) U tassu di inflazione di u CIF hè 2.45% ~ 17.46 %. U rapportu upside down hè 4.28% = 20.45%, u upside down hè 5.82%, u upside down hè 8.71% ~ 22.67%. Aghjurnatu 2023 u 13/11/2
11. A Thailandia emette esigenze di etichettatura per l'urdinatori persunali è l'equipaggiu di l'informatica (mezze ancore)
Recentemente, l'Uffiziu di u Cunsigliu di Prutezzione di u Consumatore (OCPB) di Tailanda hà publicatu una dichjarazione intitulata "L'urdinatori persunali è l'equipaggiu di l'informatica sò merci cuntrullate da l'etichetta".
Questa dichjarazione si applica à l'urdinatori è l'equipaggiu di l'informatica, chì stipula chì e so etichette devenu riflette l'infurmazioni specifiche richieste da e lege di prutezzione di i cunsumatori è esse chjaramente affissate in tailandese o in una lingua straniera cù annotazioni tailandesi per evità ogni malintesa da i cunsumatori. Tuttavia, i prudutti chì sò fabbricati in Tailanda è poi esportati ma micca venduti in Tailanda ùn sò micca in u scopu di stu requisitu di etichettatura.
Sta dichjarazione sarà efficace da u 1 di nuvembre di u 2023.
12. Filippine riduce i tariffi à l'importazione di gesso (Installazione di ancore di cunea in béton)
U Sicritariu di u Serviziu Civile Filippino Bosamin hà firmatu l'Ordine Esecutivu N ° 46 u 3 di nuvembre per riduce temporaneamente i tariffi d'impurtazione nantu à u gesso naturale è u gesso anidru à zero per sustene i prughjetti di l'abitazione è l'infrastruttura è spinta a cumpetizione in l'industrii lucali di gesso è cimentu. A tarifa preferenziale hè valida per cinque anni.
13. Myanmar impone à l'impurtatori alimentari di furnisce certificati sanitari d'importazione obligatorii (8.8 Barra filettata)
U Global New Light of Myanmar hà dettu chì a FDA sottu u Ministeru di a Salute di Myanmar hà notificatu à l'impurtatori di l'alimentu per cercà certificati sanitari d'importazione obligatorii (IHC). L'applicazioni IHC ponu esse fatte in linea o in scrittura in diversi punti di cuntrollu di cunfini o in l'uffizii FDA in Yangon è Naypyitaw. L'imprese d'importazione chì tenenu una lettera di raccomandazione d'importazione ponu registrà un cuntu attraversu (http://esubmission.fda.gov.mm/) è furnisce u numeru OGA emessu da a dogana.
Per dumandà l'IHC, avete bisognu di furnisce una lettera di raccomandazione d'importazione (IR), certificatu d'analisi (CoA), fattura di carica, fattura, lista di imballaggio, ordine di emissione, licenza d'importazione da u Dipartimentu di u Cummerciu, è foto di alimenti impurtati. L'applicazione deve esse accumpagnata da una ricevuta di pagamentu in linea di a tarifa di serviziu di 50,000 kyats è ogni tassa di serviziu di laboratoriu di 200,000 kyats.
Quandu si dumanda per IHC, i campioni devenu esse mandati à l'uffizii di a FDA in u Distrettu di Lashio, Naypyitaw, u Distrettu di Muse, Tachileik, Yangon è u cunfini di Myawaddy. U sdoganamentu pò esse realizatu solu in presenza di IHC. Per l'alimenti impurtati cù risichi per a salute bassu è mediu, u tempu di trasfurmazioni hè di 7 ghjorni di travagliu, è per l'alimenti impurtati cù risichi per a salute più altu, u tempu di trasfurmazioni hè di 21 ghjorni.
Tempu di Postu: Dec-06-2023