L'India hà lanciatu 13 investigazioni anti-dumping nantu à i prudutti chinesi in 10 ghjorni
Da u 20 di Settembre à u 30 di Settembre, in solu 10 ghjorni, l'India hà decisu intensivamente di lancià 13 investigazioni anti-dumping nantu à i prudutti cunnessi da a Cina, chì implicanu filmi trasparenti di cellophane, catene di rulli, nuclei di ferrite morbidi, triclorisoiso Acidu cianuricu, epichloridrina, alcool isopropilico, polivinile. pasta di resina di cloruru, poliuretanu termoplasticu, vetri di cassetti telescopici, fiaschetta di vacuum, neru vulcanizatu, specchiu di vetru senza cornice, elementi di fissazione (GOODFIX & FIXDEX produce ancora cunei, barrette, bulloni esagonali, dado esagonale, staffa fotovoltaica, ecc ...) è altre materie prime chimiche, parti industriali. è altri prudutti.
Sicondu e dumande, da u 1995 à u 2023, un totale di 1,614 casi anti-dumping sò stati implementati contr'à a Cina in u mondu. Frà elli, i primi trè paesi / regioni chì si lamentanu eranu l'India cù 298 casi, i Stati Uniti cù 189 casi, è l'Unione Europea cù 155 casi.
In l'investigazione anti-dumping lanciata da l'India contr'à a Cina, i trè industrii principali sò l'industria di materie prime chimiche è l'industria di i prudutti, l'industria farmaceutica è l'industria di i prudutti non metallici.
Perchè ci hè anti-dumping?
Huo Jianguo, vicepresidentu di l'Associazione di Ricerca di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu Chine, hà dettu chì quandu un paese crede chì i prudutti impurtati da altri paesi sò più bassi di u so prezzu di u mercatu è causanu danni à l'industrii cunnessi, pò inizià una investigazione anti-dumping è impone. tariffi punitivi. misure per prutege l'industrii cunnessi in u paese. In ogni casu, in a pratica, e misure anti-dumping sò qualchì volta abusate è essenzialmente diventanu una manifestazione di prutezzione di u cummerciu.
Cumu rispondenu e cumpagnie chinesi à l'anti-dumping di a Cina?
Cina hè a prima vittima di u prutezzione di u cummerciu. Statistiche una volta publicate da l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu mostranu chì da u 2017, a Cina hè stata u paese chì hà affruntatu a più investigazioni anti-dumping in u mondu per 23 anni consecutivi, è hè statu u paese chì hà affruntatu a più investigazioni anti-sussidi. in u mondu per 12 anni consecutivi.
In paragone, u numeru di misure restrittive di u cummerciu emesse da a Cina hè assai chjucu. Dati da a China Trade Remedy Information Network mostra chì da u 1995 à u 2023, trà i casi di rimediu cummerciale iniziati da a Cina contr'à l'India, ci era solu 12 casi anti-dumping, 2 casi compensatori è 2 misure di salvaguardia, per un totale di 16 casi. .
Ancu l'India hè sempre statu u paese chì hà implementatu a più investigazioni anti-dumping contru à a Cina, hà lanciatu 13 investigazioni anti-dumping contr'à a Cina in 10 ghjorni, chì hè sempre una densità inusualmente alta.
L'imprese chinesi anu da risponde à a demanda, altrimenti serà difficiule per elli à esporà à l'India dopu avè statu impostu a tarifa più alta, chì equivale à perde u mercatu indianu. In generale, e misure antidumping duranu cinque anni, ma dopu à cinque anni l'India di solitu cuntinueghja à mantene e misure antidumping attraversu a revisione di u tramontu. Eccettu per uni pochi eccezzioni, e restrizioni di u cummerciu di l'India continuanu, è alcune misure anti-dumping contru a Cina anu duratu da 30 à 40 anni.
L'India vole lancià una "guerra cummerciale cù a Cina"?
Lin Minwang, vicedirettore di u Centru di Ricerca di l'Asia Meridionale in l'Università di Fudan, hà dettu l'8 d'ottobre chì unu di i mutivi principali per quessa chì l'India hè diventata u paese chì hà implementatu e più misure anti-dumping contr'à a Cina hè u deficit cummerciale in espansione di l'India. Cina.
U Ministeru Indianu di u Cummerciu è di l'Industria hà tenutu una riunione cù a participazione di più di una decina di ministeri è cumissioni à u principiu di l'annu per discutiri cumu riduce l'impurtazioni di prudutti da a Cina per risolve u prublema di "sbilanciamentu di u cummerciu Cina-India". E fonti anu dettu chì una di e misure hè di aumentà l'investigazione anti-dumping contr'à a Cina. Certi analisti credi chì u guvernu Modi pensa à inizià una "versione indiana" di una "guerra cummerciale cù a Cina".
Lin Minwang crede chì l'elite di pulitica indiana aderiscenu à l'obsessioni obsessioni è crede chì u sbilanciamentu cummerciale significa chì u latu di deficit "soffre" è u surplus "guadagna". Ci hè ancu parechje persone chì crèdenu chì, cooperando cù i Stati Uniti in a suppressione di a Cina in termini ecunomichi, cummerciale è strategichi, ponu ghjunghje l'obiettivu di rimpiazzà a Cina cum'è a "fabbrica di u mondu".
Questi ùn sò micca in linea cù a tendenza di sviluppu di a globalizazione ecunomica è cummerciale. Lin Minwang crede chì i Stati Uniti anu lanciatu una guerra cummerciale contr'à a Cina per più di cinque anni, ma ùn hà micca affettatu sustancialmente u cummerciu Sino-US. À u cuntrariu, u voluminu cummerciale Sino-US hà da ghjunghje à un altu record in 2022. $ 760 billion. In listessu modu, a precedente serie di misure di cummerciu di l'India contr'à a Cina hà avutu risultati quasi simili.
Luo Xinqu crede chì i prudutti chinesi sò difficiuli di rimpiazzà per via di a so alta qualità è u prezzu bassu. Ella disse: "Basatu nantu à a nostra sperienza in i casi indiani (imprese cinesi chì rispondenu à investigazioni anti-dumping) annantu à l'anni, a qualità, a quantità è a varietà di u produttu di l'India solu ùn ponu micca suddisfà i bisogni downstream. A dumanda industriale. Perchè i prudutti chinesi sò d'alta qualità è prezzu bassu, ancu dopu chì e misure (anti-dumping) sò state implementate, ci pò ancu esse cumpetizione trà Chinese è Chinese in u mercatu indianu.
Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2023