gzn hotplating hdg bullone esagonale
Leghjite più:Bulloni di catalogu dadi
Bulloni esagonali zincati a caldosò un tipu cumuni di bulloni chì sò largamente usati in diverse industrii è campi. Hanu assai vantaghji, cum'è alta forza, resistenza à a corrosione, facilità d'installazione è di disassemblamentu, etc. Stu articulu hà da introdurre in dettaglio e caratteristiche, l'usu, u prucessu di fabricazione, a selezzione è i precauzioni di mantenimentu di hdgpresa esagonalevites.
Caratteristiche dibulloni a testa esagonale galvanizzati. A galvanizazione in caldu hè un metudu di trattamentu anti-corrosione cumunimenti utilizatu, chì pò allargà in modu efficace a vita di serviziu di bulloni è noci. Presa esagonale galvanizzata a caldobullone di testas sò di solitu fatti di materiale azzaru di carbone, è poi galvanized da immersione in zincu fusu. Questa strata galvanizzata pò furmà una forte capa protettiva per impedisce chì u bullone cuntattate cù l'ossidi cum'è l'ossigenu è l'umidità in l'ambiente, evitendu cusì a corrosione è a ruggine.
Campi d'applicazione dibulloni esagonali galvanizzati. A causa di a so alta forza è resistenza à a corrosione, i bulloni di socket esagonali galvanizzati à caldo sò spessu usati in a custruzzione, l'equipaggiu meccanicu, i ponti, l'aerospaziale, a fabricazione di l'automobile è altre industrie. In u campu di a custruzzione, i bulloni di socket hexagon galvanizzati à caldu sò largamente usati per cunnette strutture in acciaio, truss è altri cumpunenti strutturali impurtanti. In a fabricazione di machini è equipaghji, i bulloni di socket esagonali galvanizzati à caldu sò spessu usati per cunnette e parti di a macchina per assicurà u funziunamentu stabile è a prestazione di sicurezza di a macchina.
Prucessu di fabricazione di bulloni esagonali galvanizzati à caldo. Prima di tuttu, hè necessariu di selezziunà un materiale d'azzaru di carbonu adattatu, di solitu utilizendu azzaru d'alta qualità à pocu carbonu o azzaru di carbonu mediu cum'è materia prima. In seguitu, l'azzaru hè machinatu in a forma di u bolt è trattatu cù calore per aumentà a so forza. Dopu à quessa, i bulloni finiti sò sgrossati è puliti per sguassà l'oliu di a superficia è l'ossidi. Infine, i bulloni sò galvanizzati in un bagnu di zincu fusu per creà un revestimentu di zincu resistente à a corrosione. Tuttu u prucessu di fabricazione richiede un strettu cuntrollu di qualità per assicurà a prestazione è a qualità di i bulloni.